2melekannesi__ Ambalajlar değişmiş sanırım ama bezler nasıl acaba yapısında falan bi değişiklik olmuş mu kullanan var mı?
mercanmeb Ben kullandım 3 numarasını. Yani ince gibi 2numarası eski haliydi. Bide sanki biraz fazla çiş yapsa koku yapıyor hemen