Selam güzel annişler 🌸
Kızım 1 yaş 4 aylık. Son zamanlarda bir kaç defa ateşten ve enfeksiyondan hastanede kaldık. Ayrıca köpek dişleri çıkıyor. Huyu çok değişti, çok mızmız sürekli kucağımda olmak istiyor. Varımı yoğumu veriyorum ona ama yok resmen yapışık yaşamak istiyor. Ne babaya ne anneanneye ne teyze ne hala yahu kimseye gitmek istemiyor. Bu bir geçiş dönemi mi yoksa anlayamadığım bir durum mu var bilemedim. E bu durumda haliyle ben çok çok yoruluyorum 🥺