MavisacliAnaa Canım ben bu seriyi çeyizimde aldım 1,5 yıllık evliyim hiçbir sıkıntım olmadı çok memnunum. Çok kolay ısınıyor pilavımı falan 5 dakikada kavurup yapıyorum çabuk pişiriyor yani 🙏 Bir defa kapağını kırdım hemen tedarik ettiler iyi oluyor bu olayı da.