MavisacliAnaa Ben hiç Karaca kullanmadım ama Karaca kullanan çok kimse memnun değil içleri kararıyor diye , korkmaz benim tencerelerim ama benimkilerinde içleri kararıyor ama yemekleri güzel oluyor , ama yine de Karaca hakkın da yanlış yönlendirmis olmayayım siz bilirsiniz tabi bu benim fikrim ✌🙃