Merhaba güzel anneler.Eşimin dün covid belirtileri vardı.Bugün test verdi sonuç pozitif.Odayı vs ayırdık ama bende bir belirti yok üstelik dhaa hiç aşımda yok.Eşim 5.dozunu 3 gün önce olmuştu işyerindeki arkadaşından bulaştı covid.Bundan sonraki günlerde olma olasılığı var mi ? Bir de 18 günlük bebeğim var şuan o da iyi çok şükür bize bulaşmama ihtimali var mıdır? Ben belirti olursa mı test vereyim ? Bebeğim için korkuyorum canım çok sıkkın 😢😢