Elime megafon alıp bütün annelere bağırmak istiyorum. uyku eğitimi verin. bebek bakımında en zorlandığım şey bebegimi uyutmaktı çünkü bebeğim kucak isteyen bir bebekti ve ben sürekli kucağımda taşıdığım için o uyuyacağı zaman çok yorgun oluyordum halim kalmıyordu. Yatır kaldır metoduyla (bebeğinizin uykusu gelince beşiğine koyuyorsunuz ağlayınca kucağınıza alıyorsunuz sakinleşince tekrar beşiğine koyuyorsunuz bu bebek uyuyana kadar yatır kaldır şeklinde devam ediyor asla bebeğinizi Ağlamaya bırakmayın. Bir süre sonra bebek yatağa yatınca uyuması gerektiğini fark ediyor sakinleşıyor bu süre bebeğinize bağlı. Burada sinirlenmemek çok önemli şahsen ben eğitim verirken değil kucağımda uyusun diye sallarken daha çok sinirleniyordum bana ve ona kolaylık oldu. Ben paralı bir eğitim almadım internette okuduğum pekçok bilgiyi birleştirdim sadece size de umut vermek istedim isteyince mümkünmüş❤️🌺 7 buçuk aylık bebeğim 3 aydır böyle uyutuyorum.