Hiçbirşey olma korkma bizde 3 aylıkken yaptık sünnet olduktan sonra eve geldik yogun kanama vardı tekrar gittik sargı bezini değiştirdi ama 1 gün sonra mutlaka sargı bezini cıkarın kendi idrardında daha hızlı iyileşir kreminide günde bir defa sür dikişler 10 güne yavas yavas düşer