Merhabalar🙏🏻 Bilenler vardır bir kızım var ve yeniden hamile olduğumu öğrendim son adetime göre 7+3. Bugün muayenede herşey kese yolk vs düzgün ama doktor bebeği göremedi. 10 gün bekleyelim dedi geç döllenmeden kaynaklı bebekte geç oluşuyor olabilir böyle olan hastalarım var dedi. 10 gün sonra bebeği kesin görmemiz lazımmış yine göremezsek ya kürtaj yada düşük olması gerekliymiş. Neyse canım sıkıldı tabiki Allah hayırlısını versin. Bu durumu yaşayan ve sonra gebeliği sağlıklı devam eden var mı?