Bizde ailecek pozitifiz. 11 aylık bebeğim var 1de 5 yaşında oğlum. Bebeğimi ilk dr götürdüm test çıkmadan dr bize kurup dedi antibiyotik verdi sabahına ben poztif çıkınca dr aradım bebek pozitif diye oda kullan dedi bana şikayetleri artmasın ciğerlerine inmesin diye kullandım bugün 3 gecemizz biraz daha iyi ateş konusunda öksürük de azaldı yok gibi. 4 saate bir dolven yada parol veriyorum ben kontrol ederek. Allah yardım etsin herkese valla. Bide bize zaditen şurup vermişti dr damlası da var. Gece uyumadan da onu verdim ikisine de çünkü uyku yapıyor 😂 uyusunlar diye. Uyuyup dinlenerek atlatıcaklar mecbur🙏
-