Alyam1006 İstanbul’da iseniz, Mehmet Akif Ersoy kalp damar hastanesi ( Avrupa yakası) ,Anadolu da siyasi Ersek hastanesine git. Devlet hastanesi ve doktorları çok çok iyi. Özelde isim yapmış doktorlardan daha iiler. Git için rahat etsin. Babam 3 sene önce kalp krizi geçirdi ve o zaman doktor kalbinde üfürüm ve delik var dedi. Bugüne kadar nasıl anlaşılmamış , bunlar çocukluk hastalığı dedi. O hastanelerdeki cihazlar da en iyisi. Geçmiş olsun bu arada.