1prens1prensesannesii Kizlar benim granit tebcerem vardı fakat soyulmaya başladı yeni alacağım ..çelik mi granit mi onerirwiniz ?siz hangisini kullanıyorsunuz ?
milasuna 1prens1prensesannesii benim ki taş granit diye geçiyor sanırım şu soyulmayan dokmeler varya metal deyse bile birşey olmuyor maşallah diyim 2 buçuk yıldır kullanıyorum öneririm
Naz07 1prens1prensesannesii Merhaba, çelik tabikide granitler ne kadar iyi olsa da çiziliyor maalesef.
Patilimom 1prens1prensesannesii lava marka döküm tencereler çizilmez asla kaplaması yoktur sadece dökümdür direk fırına bile sokanilirsiniz
kitapkurdubebeninanasi 1prens1prensesannesii pilav için granit kullaniyorum. Marka olarak karaca almayin da ne alirsaniz alin hayatimda gördüğüm en kötü marka
Kalpsizim33 1prens1prensesannesii Çelik canım ben Korkmaz’dan almıştım hala ne çizik ne yanık ne bişey ömür boyu da kullanırım
Saresi 1prens1prensesannesii bence pilav iÇin en en ennn güzel taçın https://ty.gl/j7l53uiauz bu tencereleri 🤌🏻
Bursa97 1prens1prensesannesii pilav çelik tencerrde nasıl olur bilemem tabi guzel.bir pilav tenceresi alabilirsiniz bence granit güzel granitlerden