babyandmom1 yemin ederim bunların hepsinin suçlusu instagram anneleri. Hergün görüyoruz, özeniyoruz. Ama anlamıyoruz onlar hep en iyi hallerini gösteriyorlar. Siz hiç ben bebeğime kitap okumuyorum diyen instagram annesi gördünüzmü? Ya da işte bugün hiçbişey yapasım yok, etkinlik yapmadık, öyle boş boş oturduk diyeni gördünüzmü? Herkes kendinin en iyi halini anlatır, en iyi fotoğraflarını paylaşır. Belki bi sürü kitap alır bebeğine, ama ayda yılda bi kitaplardan birini okur ya da okumaz. Lütfen kendinizi, anneliğinizi ve en önemlisi bebeğinizi sorgulamayın, fazla beklenti içine girmeyin. Elinizden geleni yapın, ama yapamadıklarınız için üzülmeyin. Onlara anne baba sevgisi gerek, bi sürü farklı oyuncak, etkinlik, kitap değil. Sevginizi gösterin kendisi zaten zamanı geldiğinde herşeyi öğrenecektir. Bırakın 8 aylıkken alkış yapmayı bilmesin, ne değişir ki? İstediği zaman yapacaktır. Kıyaslamayı bırakın lütfen, siz çok iyi bi annesiniz. Bebeğiniz için dünyanın en iyi annesisiniz. Öyle ya da böyle o bu hayatta en çok sizi sevecek. Hangimizin annesi babası sürekli etkinlikler, oyunlar, farklı kitaplar, oyuncaklarla büyüttü ki bizi? Biz sevmedikmi onları? Benim annem dünyanın en iyi annesi, iyiki benim annem demedikmi? Neden bu endişeniz?