Merhaba annelerimiz 🌸
Bugün sağlık ocağında bebeğimin 2 ay aşılarını yaptırdım. Yarına da rutin kontrolleri için doktordan randevu aldım. Yarın rotavirüs aşısını yaptırsam ağır mı gelir? Gerçi yarın doktorumuz söyler ama yarınki kontrolü ertelerim belki. Siz 2 ay aşısından ne kadar süre sonra rotavirüs aşısını yaptırdınız?