Yeni bir soruyla karşınızdayım 🤔
Kızım 4 aylık ve ben yeni adet oldum kızım emerken ağlamaya başladı emiyor ağlıyor emiyor ağlıyor atak dönemimizde değil çünkü hiçbir belirti yok sadece emerken yapıyor bende adet donemime denk gelince acabami diye düşündüm böyle bir durum yaşayan varmı 😊 adet döneminde sütün tadı değişirmi 😊