Rizeli53 Bebeğiyle yola çıkan varmı acaba zor mu oluyor altını üstünü nerde değiştirdiniz nasıl emzirdiniz önerileriniz neler
nilisko Rizeli53 ben 3 saatlik bir yola gittim normalde kendi arabamızda hemen bayılan bebeğim ağlayıp durdu çok sıkıldı, uzun yol değildi ama oldukça zor geçti
Deletedmom5284 Biz kardeşimle yapmıştık otobüs tuttu heryere kustu ve hiç susmadı yol boyu ağladı, uçakla gittik yine kustu yine ağladı 😂