Mervetekin3564 pasta ve balon belli zaten. Ben ucuza 1 yazılı mum, iyi ki doğdun yazısı, kızımın baş harfli ve kalpli balon, tek kullanımlık masa örtüsü ve Asel 1 Yaşında yazabileceğim harfler aldım ufak gösterişsiz. 2 tane pasta alıcam biri meyveli biri çikolatalı çünkü süslü pasta şeker hamurundan. Bir de karışık kurabiye ve poğaça belki. İçecekler, karton bardak ve tabak çocuklar için. Aile arasında yapacağız biz de. Beyaz uzun kollu kabarık elbisesi var ben uyumlu bulamadım kendime siyah elbise aldım. Öyle yanii abartmadan sırf anı olsun diye kutlayacağım 5 güne ❣ çok abartmaya gerek yok bunlar çok ucuz şeyler zaten bi pastalar ve elbise para ediyor