PrensesAnnesi1 Kizlar 200 e almistim 120 tl ye satiyorum hic kullanmadim bebegim ilk baslarda emmiyor diye almistim ama sonradan emmeye basladi almak isteyen varmi
Nagehanaliasaf mrsirmak bende philips avent Manuel süt sağma pompası mevcut ilgilenen varsa satabilirim