Oglum 8 aylık aktivite masasında oynayarak ayakta duruyor. 3 4 dk. Bundan alsam kullanabıılırmı. Daha önce bu aylarda kullanan oldumu. Demeyın bu ayda ngulduda kullanıyorsun daha erken dıye. Yavastan ögrensın. Bızımde yardımımızla. Iterek gıdebılırmı acaba https://imgyukle.com/i/ovoOYf