Vanilya Naciyeylmz Oioi mama önlüğü güzel canım. Kaşık da babyplus iyi. Oioi kaşıkta tırt bence çok kalın
Deletedmom5284 Oioi püreler için,weebaby çorbalar için güzel, önlük lcwdan yıkanabilir aldım ben 6 tane makineye atıyodum, lastik olanları hep yırttı kullanamadık