Arasmomy144
Çok ama çok geçmiş olsun. Bebeklerin hücre yapısında çok barınamıyor bu virüs bu yüzden genelde hafif geçiriliyor.
Ama şu an kayınvalide ve kayınpederinize o kadar kızdım ki tanısam arayıp ağzıma geleni sayarım herhalde 🙈
Size geldikten 1 gün sonra test verdilerse demek ki belirtileri başlamıştı ve buna rağmen gelip bebeği öptüler öyle mi.. Vallahi nefretlik geldi böyle sorumsuz, bencil, aptal insanlardan. Sonra diyoruz ki bu virüs niye bitmiyor? Biter mi arkadaş bu kadar sorumsuz insan varken..
Ben hala pandeminin başladığı yerdeyim
evime kimseyi kabul etmiyorum, kimseye gitmiyorum. Ruhen çok yoruldum ama başka çare yok, nereden ve nasıl geleceğini bilmiyoruz bu virüsün. Herkes artık normale dönmemi söylüyor ama böyle şeyler duydukça iyi bir karar aldığımı anlıyorum çünkü çoğu insan belirtileri hafife alıyor önemsemiyor aman yok yeaaaa virüs kapmamışımdır diyor bir ortama giriyor ve bir bakıyorsun herkese yaymış virüsü. Allah akıl fikir ve dizini kırıp evinde oturma azmi versin bu insanlara..
Size de çok geçmiş olsun umarım bulaş olmamıştır 🙏🙏