SeymaDogru Bebeğim pişik oldu hangi bezi kullanıyorsunuz mesela en çabuk ne geçirir pisigi bilgisi olann ? Acil yazabilir mi hindistan cevizi yağı kullandım zeytinyağı kullanıyorum şuan
Goktugdemet SeymaDogru zeytınyağı yavas geçiriyor en hızlı geçiren şey sudocrem onu kullanın ben cok faydasını gördüm birde bezdense bezinizi değiştirin birde poposunu ılık suyla bol yıkayın
Momanne06 SeymaDogru oğlum doğduğundan beri 1 kere pişik oldu o da ıslak mendildendi uni baby kullanıyorum baby turco yapmiyor ve sudocrem kullanıyorum çok güzel krem bazen ben yüzüme sürüyorum missss
Burcu52 Islak mendil kullanmayın pişik geçene kadar pamukla silin birde bepanthol kullanın bizimki öyle geçti
Ohaezgi SeymaDogru zeytinyağ yakabilir asidik özelliğinden dolayı. Biz molfix kullanıyoruz hiç pişik olmadı şükür, her bez değişiminde de bepanthol sürüyorum