Dmt-01 Mtbua şu şeffaf şeyleri mi soruyorsunuz bence faydalı bişey sadece yağmur için değil soğuk havalardada çok iyi ben geçen yıl almıştım mart ayında istanbula gitmiştik ve inanılmaz soğuk vardı bebek arabasıyla gezerken hep onu kapattık kızım hiç üşümedi çok şükür şimdide hala kullanıyorum ama kızım pek durmuyor artık bebek arabasında oyüzden fazla kullanmıyoruz ama erzurumda yaşıyorum ve dışarı bebek arabasıyla çıkacak olsam kullanırım çok iyi bence
230792 Mtbua benim bebeğime aldığım en önemli eşya diyebilirim soğuktan yağmurdan korumasının yanında pandomim de virüsten de koruyor asansörde falan onunla maskesi o bir nevi kesinlikle alınmalı
Mtbua antropologanne fiyatlarına baktım 60 tlye olanda var herkes yırtılıyo falan yazmış 110 tlyede var 110 da fazla geldi fermuarlı falan aslında daha kullanışlı ama bilemedim
antropologanne Mtbua 130 a aldim, iki uc hafta oldu alalı. Ama keske daha önce alsaymisim dedim. Fermuarlı aldim ben. Sadece yagmurdam degil ruzgardan da koruyor.
Mtbua Dmt-01 uygun fiyatlı bişey mi almıştın yoksa pahalı bişey mi ikiside var kararsız kaldım acaba uygun fiyatlı kullanışlı mı bilmiyorum
Dmt-01 Mtbua valla çok uyguna almıştım hemde ya 20 ya 30₺ bişeydi netten almıştım iki kez filanda yıkadım bişey olmadı yani gayet sağlam hala ama fermuarlı filan varsa daha kullanışlı olabilir benim aldığım ipli ipleri bağlamak gerekiyor o birqz uğraştırıyo oyüzden
antropologanne Mtbua Hah evet o, e bebek kendi markasi zaten. Digerlerinin yorumlari cok kotuydu. Alimisken iyisi olsun dedik, birde zaten benim bebek arabamda buyuk ancak o oluyordu.
Mtbua Hsrtgndz ay herkes aynı şeyi söylüyo samsuna gideceğim annemlerin yanına hava soğuk diye evde durmakta istemiyorum gitmişken sahil falan gezeyim diyorum o yüzfen ihtiyaç duydum
Hsrtgndz Mtbua Kesin alın ven civilden kendi arabama uygun aldım hem ucuz hem kaliteli bisey çok memnun kaldım 25tl ye aldim
antropologanne Mtbua Evet zaten aciklama kisminda yaziyor. Luks diye geciyor. Baska modelde var karistirmayin.
Yesimsahin Mtbua bence de çok faydalı hem yağmurdan özellikle de rüzgardan korumak için biz kullanıyoruz çok iyi oluyor