SevgiSungur ben de 40dan sonra 50 civarı oldum öyle böyle değil çok korkmuştum sezeryan sonrası bile bu kadar kanamam olmamıştı birkaç gün bekleyip Dr a gittim normal dedi 2 ci adetim de öyle oldu tuvalete gitmeye korkuyordum o derece sonra düzene bindi sen Dr sor yine de ihmal etme herkesin bünyesi başka bir muayene ol yine de