Merhabalar
kizim 7.5 aylik coklu gida alerjimiz var. ben normalde kuzu eti yiyordum kizima dokunmuyordu. Doktorumuzun bilgisiyle dun ve bugun kiyma haslayip suyunu kullandim kizimin yemeginde. Hemen alerjik tepkiler verdi, dun basladik bugun kakasi bozuldu. Gece de huzursuzdu. Doktorumuz kiymaya devam dedi.
siz nasil astinis acaba ? Kuzu etini hemen kestiniz mi yoksa sizde devam ettiniz mi merak ediyorum. Gercekten cok uzuldum kuzu etine alerji beklemiyordum cunku