Oğluma ne balık yağı ne polivit içiremiyorum zaten iştahsız bi çocuk oldum olası zorla bile yediremem ya kusar ya ağzını sıkar şimdi zorla vereyim dedim onu da kustu 😣 ne yapmam lazım hangi şekilde içirmem lazım aynı durumu yaşayan anneler lütfen yardımcı olun