fatma_erva tencereye suyu koyup içine göz kararı(şehriye,pirinç,döğme..vs ne varsa) koyuyorum kaynamaya bırakıyorum.bi kenarda 1 yumurta(biz bebeğim 8.ayından beri 1 yumurtanın tamamını kullanıyoruz)göz kararı un ve yoğurdu karıştırıp çırpıyorum kaynayan sudan karışımın içine biraz ılıştırma yapıp tencereye döküyorum kaynayana kadar sürekli kısık ateşte karıştırıyorumki kesilmesin en sonda biraz nane serpip kapatıyorum