Kizlar ya acayip bı salgın var ortalıkta 😕 evde cikmamamiza rağmen oğlum da tutuldu 🤦🏻♀️ 2 gündür ateşi vardı bı şekilde düştü şükür şuan ateş durumu yok ama olur diye de tedirginim 😕 ama öksürük durumu hala daha devam ediyor ya neler yaptınız acaba öksürük için ? Ben dün bı ara tereyağ ve pekmez verdim ocakta ısıtıp başka neler tavsiye edersiniz acaba ? Eşim polis ve 20 günlük göreve gitti (gideli de 11 gün oldu) tek başımayım 3 gündür inanın mahvoldum ateş , halsizlik , öksürük (buna bağlı boğazlar da kötü haliyle) gecemiz gündüz oldu 4 buçukta uyudu gece 🤦🏻♀️ saat 8 e kadar da her yarım saatte bir uyandı huzursuzlanip 😕 ara ara da oksurdu baya 🤦🏻♀️ bı an önce şu öksürüğümuz de geçse ahh 🙄 son iki köpek disimiz kaldı onların huzursuzluğu da var bı yandan tabi 🤦🏻♀️ Tunceli de görev yapıyoruz ve acayip kar yağışlı 2 gündür de hatta yollar kapatılmıştı dün açıldı yeni daha ..