Eda2134 öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla dünyaya gelsin 🤗 benim gibi olmuş kızım 12 13 aylıktı hamile kaldım şimdi biri 2 yaşında diğeri 3 aylık ilk 1 ay baya zordu annem geldi kaldı yanımda sonra ki bir ay da kızım biraz daha alıştı şimdi iyiyiz şükür düzenimiz de oturdu bebek şükür zorlamıyor hiç ama 2 yaş biraz hareketli o yoruyor sadece ☺️ ilk 2 3 sene zor olur belki ama sonrası çok güzel olucak inşallah