113998 Spor yapmaya başladınız mıı?? 3 buçuk ay oldu ve ben başladım karın kası egzersizi yapıyorum doktoruma sordum yapabilirsin zorlanmadan dedi ama ben yinede korktum ya çevremdekiler sakın yapma iç dikişin patlar dedi siz yapıyomusunuz 😑😏
yinehamile35 113998 yapmıyorum ama martta doğum var sonra biraz geçsin başlamaya niyetliyim ve zaman olarak bence yeterli sadece eğer ağırlık çalışacaksan düşük ağırlıkla çalış 6 ay olunca daha ağır kaldırırsın 👍🏻
yinehamile35 113998 başlarım canım ama karın kası için yürüyüş yaparım mesela günde yarım saat sonra eve gelir mekik çekerim o da normalde yapacağımın yarısı olur mesela 2 set gibi