minikleomam Bebeğim 5,5 aylık doktorumuzun önerisi ile ek gıdaya başladık ilk hafta sorun olmadı fakat son 2 gündür kabız ve şuan çok az kaka yaptı çığlık çığlığa ağlıyor. Doktorumuza ulaşamadım acil önersi olan var mı başınıza gelenler nasıl atlattınız😞😞😞