Pasaben Doğumum Nisan ayında olacak Allahin izniyle ama şimdiden iki takim almayı düşünüyorum malum her geçen gün herseyi pahalilaşiyor
Mommqueen Pasaben asla öyle dantelli sabahlıklı süslü pijamalar giymedim iki doğumumda da gayet spor klask düz pijamalar aldım en rahatı👌🏻
Ayseege6156 Pasaben git canım waikiki den iki takım pijama al yeterli asla öyle allı pullu saçma sapan şeyler alma ✋🏻👌🏻
Defne0111 Pasaben benimde doğumum nisanda olmuştu iki pijama almıştım kısa kollu trentyolmila dan almıştım
Mommqueen Pasaben ben tommy hilfger dan almştım bi takım bir de evde victoria secret pijama takımım vardı evde düz penye çiçekli onu koydum birde bu kadardı
Ayseege6156 Pasaben resim çekileceksen bilemem canım biraz araştır instagramda filan sayfalara bak orda vardır 😊