Yeğenim 6 yaşında devlet anaokulunda. Karnesini görünce şaşırdım. Çok yavan geldi. Kağıdın arasında sadece gelişim raporu var. Paragraf gibi yazı yaZıyor. Artık karneler böyle mi oluyor. Bizim öğretmenimiz mi kopyala yapıştır yapmış özenmemiş. Sanki benim zamanımdaher biri not gibi 3 yıldız falan oluyordu ayrı ayrı kafama takıldı. Sizlerin çocuklarının karnesi nasıl