Nrrbrkt Ay belki saçma ama fikir almak istedim dün 2 ay aşılarımızı olduk farklı bir şey yemedim bebeğim normalde de gazlı olduğu için çok dikkat ediyorum bugün aşırı gazlı ve sancılı geçiyor