ya bebeğimin sol gözünde doğduğundan beri hafif bi pembelik var gözünün üstünde kirpik dibinde böyle yüz üstü durup kafayı kaldırıp baktığında sanki düşük bakıyo gibi ama instagramda gördüğüm bebeklerin çoğu öyle sanki sizinde böyle bi probleminiz oldumu? bebeğim 6 aylık hiç göz muayenesine götürmedim sizce ne zaman götürmeliyim? doktorum anlamadığını bi problemi varsa norolojiye gitmemi söyledi