Beşinci ayına bugün girdi bebeğim. Tahminen 7600 kilo falan. Belki 7800 de olabilir. SiZce nasıl kilosu iyi mi. Bacak boyu çok uzun bir bebek. 70 cm vardır. Zaten anne karnında da uzun bir bebek demişti doktorumuz. Ama gözüme zayıf görünüyor. Sizce zayıf mı