Khaleesi canıımm😍 tesettürün hakkını tam veremiyorum esasen şimdi linççiler gelmeden söyleyeyim ama , etek gömlek , uzun kaplar, tunik pantolon fakat takım takım durmayan kesimi ve dikişini beğendiğim kıyafetleri alıyorum. Son zamanlarda da zevkime uygun birşey bulamıyorum çünkü tüm tesettür mağazaları neredeyse aynı şeyleri satıyor sweetler ve diz kapağımda biten pantolonlar. Arkadaşların önerdiği cuwal tesettürden bende bir takım almıştım çabuk tüylendi ömrü çok kısa üstelik yıkama takimatlarına uydum pamuk verecek şeylerle de yıkamadım . Şuan benimde dolabım boş siyah eteklerim beyaz gömleklerin ve kot bol pantolon um olmasa hiçbirmşey giyemem😔😂