45 günlük bebeğime kalça röntgeni cektirdigimde sordum kanguru kullanımı uygun mudur kullanabilir miyiz diye bana hayır biz tavsiye etmiyoruz dedi. Ama hocam yeni doğan yastık aparatı da var aldığım kanguruda dedim biz hiç bir zaman kullanmanızı önermiyoruz dedi. 200 lira para verip aldım bı yere giderken elimde taşıyorum iki gün kol ağrısı çekiyorum. Kanguru kullanımı doğru değilse neden satılıyor? Etrafımda çok kullanan var sizler de kullanıyor musunuz yada doktoru öneren var mı?