Sevgili anneler eşim pozitif çıktı, sanırım oğlumla bana da bulaştı, ateşi var oğlumun, sağlık ocağına götürdüm calpol ve amoklavin şurup verdi, ateşi düne göre daha iyi, 37,8-9 civarı çıkıyor ama çok halsiz, yaşayan var mı ilaçlar dışında ne yapabilirim