kızlar 20 aylık oğlum sadece 7 kelime konuşabiliyor. (baba,bebe,mama,meme,abi,pisi pisi,getir) normal mi böyle az olması. Anne diyemiyor. Çok çabalıyorum demesi için. Benim annesi olduğumu biliyor. Sorulduğunda gösteriyor ama bana abi diyor. Herkese abi diyor. Babasına da abi diyor. Canı istediğinde baba diyor. Bizim gibi olan var mı?