3 gun once bebegim rahatsızlandı doktora gittk , bogaz enfeksıyonu varmıs , herzaman yasadıgımız ,birazda üşütmüş oglum , antibiyotk ve zinko surup vermıs doktor , oglum dogru duzgn hcbişi yemıyor , azıcık yese onlarıda ishalle cıkarıyor , ishali bi türlü gecmıyor , antibiyotik tetıklermiş , oyle demiş saglık ocagındakı doktorumuz , onu içirmicm artık ama gecmıyor cocugum gozumun önünde erıyor , zaten kılosu cok azdı dahada azaldı yasayablae ishali nasıl kestiniz yardım edin kızlar , hamileyim bi emzirmede gece 45 dakka emmeyede basladı napıcagımı şaşırdım