Tugcearel kızlar oğlum 20 aylık bu güne kadar bir kere bile telefonsuz yemek yemedi. Buna nasıl son verdireceğim bilmiyorum. Yemek yerken telefon çaldığı an bile çıldırıyor. Kendi meşgule atıyor. Bir haftadır doğru düzgün bişey de yemiyor. Ne yapmam gerekiyor. Bizim gibi olan var mı?
semaahmet Tugcearel benim oğlum 14 aylık öyle yiyo yemek bitene kadar kimse aramiyo arasa açmıyorum yemek bitince teli gormuyo gözü cnm insallh bu aliskinlari uzun surmez
Tugcearel Havvakck sadece 7 kelimesi var (baba,bebe,meme,mama,abi,aba,pisi pisi). Anne diyemiyor. Bunlar dışında hiç yok kelimesi
Mircet Tugcearel benim kızımda 17 aylık.1yasindan beri telefonla yiyordu bu iki haftadır oyun kurarak yediriyorum misafircilik oynuyormusuz bebekleri besliyormuşuz falan allaha şükür artık tv telefon açmıyorum
FiltreKahve Tugcearel ikizlerim de tv izlemeden yemezlerdi. Doktorum bırak yemesinler 2 gün aç kalırlar sonra anlarlar dedi. Öyle de oldu. 2 gün zorladılar beni yemediler içmediler bende asla ama asla açmadım şimdi gayeeet güzel oyuncaklarımızla oynaya oynaya yemek yiyorlar
ezgidemir Benim oğlumda 17 aylık oda telefonla yiyor , çünkü çok hareketli asla oturmaz o şekilde bir iki derken alıştı . Çok uzun süreceğini düşünmüyorum iyice akılları başa gelince bırakırlar ister istemez büyüdükçe daha fazla acıkıcaklar 🙏 bizimki heidi delisi 😀
Waffle Tugcearel sende isteyerek vermemişsindir ama İnan çok zararlı canım , bir şekilde yavaş yavaş azaltmaya çalış. Bir kaşık al açacağım diyin sonda 2 kaşık 3 kaşık derken yemeğini bitir açacağim de. İlerleyen zamanlarda da süre koy 15 dk mesela
Tugcearel Waffle yapıyorum canım çok denedim o şekilde ama telefonu önünden aldığım an çığlığı basıyor
serebro Tugcearel benim oğlum da bazen telefonla yemek yiyor maalesef🙄 bazen saklıyorum bozuldu diyorum o zaman da sevdiği oyuncak ve sevdiği şarkıyı söyleye söyleye yedirmeye çalışıyorum. Yavaş yavaş biraktircam telefonu bende çok sorun yaşıyorum.
Koalannesi Tugcearel kizim 27 aylık 17 aylıkken telefonla yemeye başlamıştı covid olmustuk yemeyi birakmisti bizde yesin diye açtık ama çok pişman oldum çünkü ne verirsem yiyordu daldığı için 2 aydır bıraktım ilk 3 gün mizirdandi yemedi bende umursamadım sen bilirisn dedim sonra acıktıkca yedi onune biraz koyuyorum kendi yerken bende destek veriyorum yemek istemediği şey oldumu sen bilirisn diyorum çocuğun damak zevki oturdu artık şunu yiycem bunu yemiycem diyor biraz dişinizi sıkıp kesin
AgentMom Tugcearel tv yada telefon izlerken yemek yiyenler doyduğunu bilmezlermiş. Ve daha fazla yer ama aç kalırlarmış. Mide doysada beyin doyduğunu algılamazmış. Biraz istikralı kararlı kal, gerekirse birkaç öğün yemesin, ama şimdi bırakmazsa ileride daha zorlar sizi. Nereye kadar telefonla ilerleyeceksiniz onu da düşünün.
75kinalikuzu Tugcearel benim kizimda oyle2 yaşında 6 aydan beri böyle yoksa kesinlikle ağzını açmıyor m3cbur kalıyorum o oynarken sadece kurcalıyor birşey izlemiyor o arada ne yerse artık yoksa aç kaliyor
75kinalikuzu Tugcearel akılları kesince illaki yiyecekler boşver bu kadar takılma ben günde 3 öğün veriyorum eline