Durumun bahsettiğiniz akıntı göz yaşı gibi mi ? İstemsiz ağlıyor gibi böyle sürekli yaş mi akıyor eğer bu tarif ettiğim gibiyse 3 aylıkken biz de yaşadık göz doktoruna da götürdüm küçük bebekler de kanallar da tıkanıklık olabiliyor normal böyle olması dedi herhangi aşırı bir çapaklanma olmadığı sürece mudahele etmeye gerek yok deyip bana göz pınarlarına baskı uygulayacak bir masaj gösterdi günde 3-4 defa 15 er defa yapıyordum ilk aralar kıyamayıp çok hafif yaptım bir değişiklik olmadı daha sonrasında çok az şiddet artırıp yapınca 1 hafta da düzeldi akması kesildi , ayrıca lütfen gözüne çay süt hiçbirşey surmeyin daha çok küçük mikrop kapabilir bana da bunları önerdiler ben yapmadım sadece masajla halloldu