Selam kızlar benimle aynı şeyleri yaşayan varmı merak ettğim için açıyorum postu. Sezeryan doğum yaptım doğumdan 9 ay sonra adet oldum 9 ay hiç gelmedi sonralarında ise hep bi düzensizlik bebekten önce hiç düzensizlik sorunum yoktu. Her ay hamilemiyim şüphesinde kalıyorum eşim korunuyor geçen ayda geciktim test yaptım sonrasında adet oldum. Fakat bu ay baya bi geçti en son 9 aralıkta olmuştum bian panikledim acabamı diye test alıp yapıcam en kısa zamanda benim sorum şu sizde bu şekilde düzensizlik yaşıyormusunuz bunun için doktoramı gitmeliyim acaba herkes emzirdiğim için olduğunu söylüyor