Kızım 10 gün sonra 1 yaşına gircek sap simplexi günde 15 damla olarak devam ederken azaltarak bırakmaya çalışıyorum şuan biraz grip de var ama uykusunda aniden bağırarak ağlamaya başladı saat başı kalkıp 4.30dan sonra uyumadı da kısaca doktorun biri artık bu damla gereksiz dedi diğeri şikayet devam ediyorsa kullanılmalı kimi dinlicem başına gelen var mi acilll yardimmmm!!!!