Bir şey sormak istiyorum. Az önce kiwi pompayla süt sağdım. Kiwinin kendi biberonuyla 70-80 ml arası çıktı. Sonra onu saklamak için mochi süt saklama poşetine koydum, 120-130 ml arası gösteriyor 🙄 Böyle bir şey olabilir mi? Saklama poşetinin üstündeki hatalı yani. Böyle bir şey farkeden oldu mu aranızda?