Naciyeylmz belki size yardımı dokunur diye yazmak istedim kötü kestirme şeklinde yapıyor çoğu kişi kestirme sütten lorun faydası yok lütfen o şekilde yapmayın ama labneyi yapabilirsiniz mayalandigi için zararı olmuyor ben ek gıdaya başlamadan önce mama tabağı ve bı kaç boy kaşık ve ilk alacağın silikon uçlu mama kaşığı olsun ağız kenarları çabuk yara gibi oluyr kaşıklar surttugu için ben kabakla başlamıştım ek gıdaya. Birtane çelik buharda pişirmek için süzgeç şeklinde buhar pişirici satılıyor onlardan alabilirsin veya makine daha sonra sırasıyla sebze gitmiştim mevsimine göre hangisi uygunsa bunu netten bakabilirsin aylarına mevsimlerine sebzelerin meyvelerin daha sonra elma ve muz denemiştim elmayida başta cam rendede çektim bazen buharda pişirdim eline verdim soğuk sıkım pekmez kullandım bazen muhallebilerinde ruseymli bebek irmiği ,tam princ unu, bunun ikisi ve bir tanede meyceniz varsa ister pekmezle ister bu şekilde yaparak verebilirsiniz sebzeleri psirdikten sonra. Çok az zeytinyağı dilerseniz içine ezerken kabız olmamasını sağlarsınız mutlu huzurlu günleriniz olsun 🌹