Giraysmom20 Annekizz sizin sayfanızda sol üstte çocuklarım kısmı var, eşiniz ve siz çocuğunuzu kendi enabız sisteminizde aktifleştirdiğiniz an çocuk için işlem yapabiliyorsunuz, tek başına siz etkinleştirdiğiniz zaman baba onay vermediği için yapamıyorsunuz
Giraysmom20 Annekizz kayıt açtıktan sonra sol üstten çocuğun sayfasına girin o zaman herşeyi görürsünüz ama anne baba ikimizinde kendi enabızından kaydını onaylamanız gerekli
Cagl Giraysmom20 ben eşimle ayriyim dün ben onay verdin onun sayfasında gözüküyor fakat ben açamıyorum onay vermesi gerekiyor diyor ama karşı tarafa onay gitmiyor
Giraysmom20 Cagl karşı tarafta sizin yaptığınız givi enabız girip oradan çocuklarım kısmından çocuğunuzun ismine tıklayıp oradan onay verecek
Giraysmom20 Cagl ilginç, siz kendi hesabınızdan girin eğer baba onayı lazım demiyorsa önceden onaylanmıştır