Merhaba kızlar doğum yapalı bir buçuk ay oldu. Sezeryan oldum. Dikişlerim her şey tamam. Evde falan hep yarım korse veya çarşaf sarardım. Dikişler de sorun olmadığı için bu göbeği toparlayan korselerden düşünüyorum.
Kullanan anneler ne kullandınız memnun musunuz ? Tavsiyeler için şimdiden kocaman ❤