Ftmnrcrc Merhaba hanımlar kızım 4 aylık olunca ebemiz kan damlası verdi kullanmaya başladığımdan beridir kızımın kaka rengi siyaha döndü bu normal mi bide ebe bana 6 damla vermemi söyledi fazla mı geliyor acaba? Bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi?
rosesbabys Ftmnrcrc kan tahlili yaptırmadan kullanmayın doktorunuzla konuşun tahlilinizi görsün ona göre kullan yada kullanmayın der. Ayrıca o kan gibi bişey çok kötü kullanmayın ocean markaısnın kan ilacını alın hem fıs fıslı çok daha pratik hemde içeriği çok temiz
elif_avc19 Ftmnrcrc mrb biz sağlık ocağının verdiği damlayı kullanmadık dr verdiğini kullanıyoruz ilk zamanlar ishal ve kabızlık olabileceğini söylemişti kaka renginin değişmeside normal bize sağlık ocağı kilosuna göre ver dedi dr da kilosuna göre vermemi söyledi ama kilosu fazla dedi bir damla eksik ver dedi
1234TA Ftmnrcrc sağlık ocağının verdiği damla organik içerikli değil bana kalırsa onu kullanmayın daha temiz içerikli damlalar var araştırıp onu kullanın
ofkelisirin Ftmnrcrc dün başladım daha 1 defa verdim dediğiniz gibi ve ıkınıyor sürekli vermeyi düşünmüyorum ben
Ftmnrcrc ofkelisirin benim kızımda sürekli verdiğim zaman ıkınıp duruyo gaz çıkartırken bile okadar zorlanıyoki zaten o halini görünce direk kestim vermeyi
Katun Ftmnrcrc merhaba mümkünse onu kullanmayın. Doktor bize ocean önerdi d vitamininide kullanıyorum memnunum
Civciv222 Ftmnrcrc Kilosuna oranla söyleniyor damlası bebeğiniz 6 kilo civarıdır büyük ihtimalle kilo artıkça damla sayisida artıyor .Bize de verdiler ama kullanamıyorum bebeğim çok gazlı bide onu verince kötü olcak diye Dr sidefer kan ilanı önerdi banada