Ezgiasya Bebegım 7 aylık bunun Altınbaşak kefir aldım ıcırdım biraz sevdi de yararı zararı nedır acaba uygun mu bu ayda verilmesi kendim yapmak istemedim ama yPabılır miyim bilmiyorum onun İcin hazır denedim ıcınde katkı maddesi yok sanirim